تهران به‌عنوان قطب سیاسی و تجاری کشور شناخته می‌شود. این شهر مقصدی برای سفرهای کاری است؛ به‌همین‌خاطر، کمتر کسی تهران را به‌عنوان قطب گردشگری و شهر توریستی می‌شناسد؛ درحالی‌که پایتخت ایران پراز جاذبه‌های دیدنی است و می‌تواند مقصد ایده‌آلی برای یک سفر گردشگری باشد. وجود اقامتگاه‌های معروف و لوکس در این شهر امکان یک سفر توریستی و حتی یک سفر کاری بدون دغدغه و آسان را برای شما فراهم می‌سازد. درصورتی‌که داشتن یک اقامت مناسب برای شما اهمیت زیادی دارد، بهتر است هتل‌های لاکچری این شهر را بشناسید. هتل پارسیان آزادی و هتل استقلال تهران جزو هتل‌های لوکس پایتخت هستند و می‌توانند امکانات رفاهی ایده‌آلی را در اختیارتان قرار دهند. با ما همراه باشید تا ضمن معرفی هتل پارسیان آزادی و هتل استقلال تهران، نحوه رزرو این هتل‌ها را بررسی کنیم.

معرفی هتل پارسیان آزادی و هتل استقلال تهران

وجود هتل‌های لوکس و لاکچری در پایتخت کشوری که مدام میزبان مهمان‌های خارجی و مراسمات سیاسی و تجاری مختلف است، چندان هم دور از انتظار نیست. میزبانی از شخصیت‌های سرشناس بین المللی و جهانی وظیفه مهمی است که باید به بهترین شکل انجام شود. هتل‌ها و اقامتگاه‌های معروفی در سطح شهر تهران وجود دارند که سال‌هاست وظیفه میزبانی از میهمانان خارجی را بر عهده دارند. اعتباری که این هتل‌ها طی سال‌ها کسب کرده‌اند، حاصل میزبانی از گردشگران خارجی و شخصیت‌های برجسته است؛ البته این اقامتگاه‌ها، به‌خصوص هتل پارسیان آزادی و هتل استقلال تهران، محدودیتی در میزبانی از مهمانان خود ندارند و شما نیز می‌توانید برای داشتن اقامت ایده‌آل، این هتل‌های لاکچری را رزرو کنید. قبل از آن بهتر است مختصری با امکانات این اقامتگاه‌های لوکس آشنا شوید.

هتل پارسیان آزادی

این هتل پنج ستاره لوکس جزو برترین هتل‌های کشور شناخته می‌شود. موقعیت جغرافیایی هتل پارسیان در خوش آب‌ وهواترین نقطه تهران، بر جذابیت این هتل مجلل افزوده است. این هتل با ارائه خدمات بی‌نظیر خود توانسته است رضایت حداکثری مهمانان را به دست آورد. هتل پارسیان قبل از دوران انقلاب یکی از شعبه‌های هتل‌های زنجیره‌ای هایت شناخته می‌شد؛ درحال‌حاضر نیز به‌عنوان یکی‌از مجموعه هتل‌های پارسیان فعالیت می‌کند. این اقامتگاه لوکس آسمان‌خراشی با ۲۵ طبقه و ۴۷۵ واحد اقامتی است.

جالب آن است که هریک از واحدهای اقامتی این هتل، طراحی و چیدمان خاصی دارند و با طرح‌های مختلف ازجمله سوئیت‌های سینگل و تک‌نفره، دبل و دونفره، توئین، دوبلکس، پرزیدنتال و اتاق ویژه افراد کم‌توان خدمات خود را ارائه می‌دهد. هیچ نقطه‌ گردشگری و تفریحی در تهران نیست که دسترسی به آن از هتل پارسیان آزادی سخت باشد. این هتل امکان دسترسی به مجموعه ورزشی انقلاب، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما، سازمان اجلاس سران، نمایشگاه بین‌المللی و اماکن دیدنی مانند مجموعه تاریخی سعدآباد، پارک ژوراسیک، مجموعه تفریحی توچال و غیره را برای گردشگران فراهم ساخته است. آشنایی با موقعیت مکانی و امکانات این هتل، شما را با تفاوت‌های این اقامتگاه و هتل استقلال آشنا می‌سازد.

هتل استقلال تهران

این اقامتگاه که قبل از انقلاب به‌عنوان هتل هیلتون شناخته می‌شد، یک اقامتگاه لوکس است و به مجموعه هتل‌های بین‌المللی پارسیان تعلق دارد. این هتل دارای ۵۵۲ واحد اقامتی مجهز و لاکچری است و امکانات رفاهی مختلفی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. رستوران‌های این هتل با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از کوهستان البرز و غذاهای اصیل ایرانی خوش‌عطر و طعم تجربه بی‌نظیری را برای مهمانان مقیم هتل و سایر مهمانان خود به ارمغان می‌آورند.

در‌صورتی‌که شما یک روز تفریحی و گردشگری شلوغ را پشت سر بگذارید، می‌توانید در کافی‌شاپ لابی هتل استقلال تهران، انواع دسرها، نوشیدنی‌ها و کیک‌های خوشمزه را سرو کنید و از اجرای زنده پیانو در این مکان لذت برده و خستگی به در کنید. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به سامانه‌های امنیتی ضدحریق، خدمات ۲۴ساعته روم سرویس و مینی‌بار، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، صندوق امانات شخصی، خدمات ویژه مانند دستگاه atm و تبدیل ارز، امکانات ورزشی و تفریحی و غیره اشاره کرد. تفاوت هتل پارسیان آزادی با هتل استقلال تهران در برخی از امکانات آن‌ها دیده می‌شود.

راهنمای رزرو هتل پارسیان آزادی و هتل استقلال تهران

برای انتخاب هتل و رزرو آن باید به بودجه و شرایط رزرو توجه داشته باشید. درصورتی‌که هتل مورد نظر خود را انتخاب کردید، می‌توانید از خدمات رزرو آنلاین آن استفاده کنید. رزرو آنلاین هتل از سایت‌های معتبری که خدمات آن را ارائه می‌دهند از رزرو حضوری ارزان‌تر خواهد بود؛ به‌علاوه این‌که با رزرو آنلاین، از بابت اسکان سریع خود در هتل اطمینان خواهید داشت. طبیعتا درصورتی‌که قبل از سفر اقامتگاه مناسبی را برای خود در نظر بگیرید و با برنامه‌ریزی سفر خود را آغاز کنید، دغدغه کمتری خواهید داشت. انجام رزرو آنلاین هتل با تخفیف‌های پیش از سفر، شما را از پرداخت هزینه‌های اضافی باز می‌دارد.

سایت رهی نو بهترین انتخاب برای استفاده از خدمات رزرو آنلاین هتل است. شما می‌توانید قبل از شروع سفر وارد صفحه اصلی سایت رهی نو شوید و با استفاده از خدمات مشاوره کارشناسان رزرواسیون از پیشنهادات ویژه رزرو هتل‌ها مطلع شوید. در این صورت می‌توانید علاوه‌بر رزرو هتل پارسیان آزادی یا هتل استقلال تهران با قیمت ارزان‌تر، خدمات بهتری دریافت کنید. همچنین می‌توانید با بررسی نظرات کاربران سایت و قابلیت مقایسه امکانات هتل‌ها، از کیفیت سوئیت‌های مختلف در این اقامتگاه‌ها اطمینان حاصل کنید. شما می‌توانید تاریخ ورود و خروج خود به هتل را در سایت رهی نو مشخص کنید. تیم پشتیبانی این سایت حتی در روزهای تعطیل نیز خدمات خود را ارائه می‌دهد.

راهنمای رزرو هتل پارسیان آزادی و هتل استقلال تهران

جمع‌ بندی

در این مطلب، نحوه رزرو هتل پارسیان آزادی و هتل استقلال تهران را بررسی کردیم. تهران به‌عنوان قطب سیاسی، تجاری و گردشگری شناخته می‌شود. با هر هدفی به این شهر سفر کنید، به یک اقامت مناسب احتیاج خواهید داشت. آشنایی با هتل پارسیان و آزادی تهران به شما کمک می‌کند بدون تردید و دغدغه این هتل‌ها را رزرو کنید و از خدمات بی‌نظیر آن‌ها بهره‌مند شوید. اگر قبل از سفر هتل مورد نظر خود را رزرو کنید، می‌توانید به محض ورود به پایتخت، اسکان آسانی داشته باشید و سفر خود را آغاز کنید. سایت رهی نو با ارائه خدمات رزرو آنلاین هتل با تخفیف‌های قابل توجه و معرفی امکانات هتل پارسیان و آزادی به شما کمک می‌کند تا سوئیت‌های لوکس و لاکچری این هتل‌ها را با قیمت مناسب رزرو کنید و یک اقامت بی‌نظیر در تهران داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *