به گزارش توریست مگ، مهدی رجحانی بعدازظهر چهارشنبه در نشست مشترک با اعضای شورای شهر قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه گذشته بحث شد که توسعه گردشگری نیازمند تبلیغات است، لازم به ذکر است که ما در این ما به دنبال یک نگاه و رویکرد جدید هستیم.

وی افزود: بحث جذب سرمایه گذار برای پروژه های گردشگری موضوعی جدا از این است. در این راستا تمرکز ما بر ایجاد و تولید محتوای تبلیغاتی برای معرفی قزوین است. در واقع قبل از جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری باید زمینه را برای جذب گردشگر به قزوین فراهم کنیم. که مهمترین اقدام تبلیغات و تولید محتوا می باشد.

وی تاکید کرد: هنوز بسیاری از مردم با ظرفیت های شهر قزوین آشنایی ندارند و همین امر باعث شده قزوین به عنوان مقصد گردشگری انتخاب نشود. باید با روش های نوین تبلیغاتی این ظرفیت را به مردم کشور معرفی کنیم و انتظار می رود شهرداری و شورای شهر در این امر پیشگام باشند. تبدیل شود رجحانی تصریح کرد: تا سرمایه های بخش خصوصی وارد عمل نشود نمی توانیم قزوین را به خوبی با بودجه دولتی معرفی کنیم، ابتدا باید نیاز ایجاد کنیم و سپس به زیرساخت ها و تکمیل زیرساخت ها توجه کنیم. در این راستا با مرکز ایران نوین به تفاهم رسیدیم و تماس گرفتیم تا بتوانیم در این زمینه بیشتر کار کنیم. لازم به ذکر است در این جلسه هر یک از اعضای شورای شهر قزوین به بیان نقطه نظرات خود در خصوص تبلیغات، طرح های گردشگری و توسعه گردشگری در قزوین پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *